PRO M..Sedia!!!

Penamaan Calon pada 8hb Jan 2009 ini bakal merubah lanskap politik kampus UTM yang setelah sekian lama lesu. Tarikh keramat PRK (13 Januari 2008) yang telah lama menjadi teka-teki seluruh masyarakat kampus telah diketahui hari ini.

Seluruh penggerak Jentera pilihanraya kampus sama ada dari Pro Mahasiswa dan ASPIRASI telah mula rancak mengatur dan mencatur strategi serta mempersiapkan kekuatan bagi memastikan kemenangan berpihak kepada calon tajaan masing-masing.

Calon PRO MAHASISWA UTM komited dalam memastikan agenda yang ingin di bawa pada PRK kali ini tercapai. Perjuangan Pro Mahasiswa bukan hanya mahu menang malah Pro M akan berusaha mengisi kemenangan PRK kali ini agar mencapai matlamat yang telah digariskan.

Jentera Pro Mahasiswa kini sedang melakukan gerakerja diperingkat yang terakhir. Komitmen dan kesungguhan yang ditunjukkan oleh keseluruhan jentera juga amat baik. Fasa perubahan ini bakal membuka mata warga kampus untuk memilih calon yang benar-benar berkreadibiliti dan berwibawa untuk berada di barisan hadapan kepimpinan UTM. InsyaAllah kemenangan akan berpihak kepada Pro Mahasiswa.

Kami di peringkat Pro Mahasiswa UTM sekali lagi mengharapkan dan menegaskan kepada pihak pengurusan dan pihak pentadbiran kampus agar memastikan Pilihanraya Kampus supaya lebih telus, bersih dan adil kepada semua calon. Jika gesaan ini tidak di ambil serius, Kami di peringkat Pro Mahasiswa sedia menggempur.

Student..Power!!

http://aniswahab.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...