Tahniah dan Takziah Kepada Pimpinan Baru PMIUTM

Oleh:
Muhammad Hafiz b Muhamad

Sehari selepas pembuangan undi Pilihan Raya Kampus bagi sesi 2008/2009 iaitu pada hari Rabu, 14 Januari 2009, PMIUTM telah mengadakan Muktamar PMIUTM sesi 2007/2008.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan tahniah dan takziah kepada pimpinan baru PMIUTM sesi 2008/2009, yang diketuai oleh Saudara Mohd Amin bin Mohd Hamami, juga merupakan coordinator ProMahasiswa UTM Skudai.

Barisan ProMahasiswa UTM Skudai mengharap agar pimpinan baru PMIUTM kali ini dapat memacu PMIUTM lebih ke hadapan terutamanya dalam menyuarakan pandangan, menjaga kebajikan dan memperjuangkan kebajikan mahasiswa dan masyarakat luar khususnya yang beragama Islam.

PMIUTM perlu keluar daripada kepompong yang kecil ke dunia yang lebih luas bagi menunjukkan kepada masyarakat luar bahawa mahasiswa Islam bukanlah sebuah golongan yang hanya memikirkan tentang diri mereka sahaja tetapi mahasiswa Islam merupakan tonggak utama yang membela nasib masyarakat.

BERSAMA MEMBANGUN UMMAH !!!

Saudara Muhammad Hafiz bin Muhamad (hujung kanan) bersama dengan Presiden PMIUTM sesi 2008/2009, Mohd Amin b Mohd Hamami juga merupakan coordinator ProMahasiswa UTM Skudai (sebelahnya), dan YB Syahir.

Muhammad Hafiz b Muhamad
Ketua Jentera ProMahasiswa UTM Skudai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...