PRK : Pro-M turun ke Kolej 11

UTM Skudai, 14 Jan - Berikutan aduan sebelas orang warga Kolej 11 yang menyatakan kerisauan mereka terhadap ugutan yang diberikan oleh pihak pentadbiran kolej, jentera Pro Mahasiswa telah turun padang bagi melihat keadaan sebenar tentang apa yang berlaku di Kolej 11.

Seramai 50 orang sukarelawan Pro Mahasiswa telah menziarahi warga-warga Kolej 11 bagi mendalami masalah sebenar yang dihadapi oleh mereka. Ziarah ini juga dibuat bagi memberi penerangan berkenaan Pilihan Raya Kampus dan berbincang berkenaan isu-isu semasa Mahasiswa khususnya di Kolej 11.

"Program ziarah pada malam ini merupakan satu usaha daripada pihak Pro Mahasiswa bagi memberi penerangan kepada warga kampus berkenaan Pilihan Raya Kampus yang akan diadakan tidak lama lagi" ujar Ketua Jentera Pro-M, saudara Mohd Amin Hamami.

"Respon yang kami terima daripada warga Kolej ini sungguh positif. Mereka turut menyatakan kegembiraan mereka atas kunjungan yang dibuat oleh pihak Pro Mahasiswa." tambahnya lagi.

Sementara itu, warga kolej 11 juga menyatakan kegembiraan mereka dengan kehadiran Pro Mahasiswa ke Kolej tersbut.

"Kami amat berterima kasih kepada pihak Pro Mahasiswa atas usaha yang dilakukan dan Alhamdulillah kami bersyukur kerana kami mula faham apa itu Pilihan Raya Kampus."

Sesi ziarah bermula pada pukul 9.30 mlm dan berakhir pada pukul 11.00 mlm.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...