Tahniah Pro-M UMT !


UMT Kuala Terengganu, 17 Jan : Pro Mahasiswa Universiti Malaysia Terengganu (PRO-M UMT) telah berjaya menawan kampus UMT dengan kemenangan mudah pada pilihanraya kampus yang diadakan hari ini. Proses pengundian ditutup lewat setengah jam iaitu pada pukul 5.30 petang disebabkan kelewatan masa mula mengundi.

Seramai 50 peratus daripada jumlah keseluruhan mahasiswa UMT telah turun mengundi bagi menunaikan tanggungjawab mereka memilih kepimpinan Majlis Perwakilan Pelajar sesi 2010.

Kemenangan ProM UMT ini sedikit sebanyak memberi semangat baru kepada semua penggerak Pro Mahasiswa dikampus-kampus lain khususnya UTM agar bekerja dengan bersungguh-sungguh untuk memastikan kemenangan Pro Mahasiswa pada pilihanraya kampus kali ini.

Ketua Jentera Pro-M UTM, saudara Mohd Amin Bin Mohd Hamami apabila diminta untuk mengulas berkenaan kemenangan Pro-M di UMT berkata,

"Kemenangan Pro Mahasiswa dalam Pilihan Raya Kampus di UMT merupakan satu berita baik yang merupakan catalyst bagi kami Pro Mahasiswa di UTM untuk berjuang dengan lebih gigih bagi memenangi PRK di UTM kali ini"

Sementara itu, Pengerusi Pro Mahasiswa UTM, Saudara Nur Azim Fahada bin Ahmad pula berpendapat,

"Kemenangan ini merupakan hasil usaha intensif untuk mencapai kemenangan. Perjuangan bukan sekadar kemenangan yang telah dicapai sekarang, tetapi akan ditonjolkan dalam seluruh sesi kepimpinan yang akan dihadapi."

Ujar beliau lagi, "Sebagai sahabat, pimpinan akan tetap memberi sokongan dan bantuan unutuk meletakkan mahasiswa di taraf yang terbaik dalam mendokong pembangunan negara."

Akhir sekali, seluruh penggerak Pro Mahasiswa UTM mengucapkan selamat memimpin kepada Pro M UMT. Berusahalah sebaik mungkin dalam memperjuangkan hak-hak mahasiswa yang telah memberi kepercayaan kepada kepimpinan anda. Memimpinlah dengan jujur, amanah dan berintegriti. Sekali lagi, tahniah kami ucapkan. Sekian.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...