Majlis Makan Malam

6.15 pm
beberapa wakil Pro M sedang mengikuti van-van UTM yang sedang menuju ke tempat yang tidak diketahui.

6.20 pm
tempat yang bakal ditujui ini dipercayai adalah tempat untuk mengisi borang penamaan calon kerana tempat asal di Ulu Tiram telah tersebar dan telah diketauhi umum. Apa sebenarnya yang dirahsiakan oleh mereka?

6.40 pm
wakil Pro M memaklumkan bahawa van-van tersebut telah mengubah haluan ke Pasir Gudang. dipercayai, majlis makan malam ini telah di ubah tempat oleh para pengetua kerana berlakunya kebocoran maklumat di Blog dan juga Facebook.

6.50 pm
"Kami sedang memasuki perkarangan Hotel Selesa di Pasir Gudang (gambar)", lapor wakil Pro M.

7.45 pm
Sukarelawan Pro M memaklumkan terdapat beberapa buah van UTM dan milik kolej-kolej. Dijangka semua pengetua kolej hadir dalam perjumpaan ini. Sukarelawan Pro-M masih berjaga-jaga untuk sebarang kemungkinan. "Kami sedang cuba untuk memasuki kawasan majlis tersebut.", lapor wakil Pro M.

8.30 pm
Proses mengisi borang masih berjalan. Semua calon-calon Evolusi Mahasiswa masih belum keluar.

10.30 pm
Sukarelawan Pro M masih menunggu di luar hotel. Calon-calon Evolusi Mahasiswa sedang mengisi borang pencalonan. Selain itu, sebuah kereta milik seorang pegawai HEP turut berada di kawasan hotel.

11.30 pm
Calon-calon sudah beransur keluar dari hotel dan menaiki van. Sukarelawan Pro M akan cuba mendapatkan maklumat bayaran untuk majlis pada ini daripada pihak pengurusan hotel.

12.20 pm
Sukarelawan Pro M mengucapkan selamat kembali ke UTM kepada calon-calon Evolusi Mahasiswa. Malam ini dunia sekali lagi menyaksikan harta universiti dan harta rakyat telah disalah gunakan oleh Evolusi Mahasiswa, sebuah kumpulan yang tidak berdaftar di UTM.

Catatan:
Inilah permainan oleh pihak yang mengaku mengaku membantu kerajaan dalam membangunkan negara.

Inilah pihak yang menggunakan wang rakyat dengan 'sebaiknya'.

Ayuh mahasiswa, amalkan politik nilai.

Nilailah dengan baik siapa yang mahu dilantik menjadi pemimpin anda.


"Bersama Mahasiswa Memimpin Negara"


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...